Over mij

Mijn foto
GOOD FOOD IS A PASSPORT TO EVERY HEART!

Translate

vrijdag 21 september 2012

Mijn eerste BLOG : I love COOKING


Ik dacht ik ga maar eens een poging doen om een blog bij te houden. Ik heb een grote passie voor koken en alles wat met eten te maken heeft. Een van mijn grootste favoriete bezigheden is om foto's te maken van gerechten die ik klaar gemaakt heb of van alles wat met food te maken heeft wat op mijn pad komt.

Het lijkt me enorm leuk om met andere Food & Cooking addicts ervaringen te delen over van alles en nog wat. Mijn interesse voor koken en eten is een bodemloze put. Receptjes delen, ervaringen, tips and tricks, passies, leuke evenementen. Hmmm, ik kan er de hele dag mee bezig zijn. In het verleden heb ik al een heleboel foto's gemaakt. Van gerechten, recepten stap voor stap, van restaurants waar ik geweest ben etc. Ik zal zoveel mogelijk bloggen. Taal foutjes, tja die kun je regelmatig tegen komen in mijn blog haha. Ik ben geen grammatica wonder, so don't shoot me. Maar koken en mijn passie delen, dat kan ik wel. En ik hoop dat we vele leuke ervaringen met elkaar kunnen delen!

Groetjes Chèri

2 opmerkingen:

  1. Nou i'm ga je blog zeker volgen ben fan van je :-) weet ook zeker dat ie interessant gaat worden. Veel succes XX Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Ellen! Ik moet nog veel inhalen. Ik heb nog ZOVEEL foto's. Maar dat gaat zeker lukken! XXX

      Verwijderen