Over mij

Mijn foto
GOOD FOOD IS A PASSPORT TO EVERY HEART!

Translate

maandag 21 januari 2013

Nieuwe verslaving! PINTEREST!




OMG! Ik heb een nieuwe verslaving. PINTEREST! So much fun! Ik kan hier al mijn obsessies bij houden (n_n) I luv it! Ik kan er gewoon niet mee ophouden. Zoveel leuke dingen kun je hierop vinden en delen met elkaar. Ik moet zeggen dat ik de laatste paar weken een dipje heb gehad in mijn foodpassie. Maar het is weer helemaal terug!

Ik ben inderdaad een tijdje niet meer op mijn blog geweest. Maar ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ik deze 2 kan combineren. Ik werk veel met mijn mobiel. En Pinterest kan ik ZO gemakkelijk gebruiken vanuit mijn telefoon, wat met bloggen veel ingewikkelder gaat. Maar ik zal alsnog mijn BLOG proberen bij te houden.

Als je wilt en als je tijd hebt, kun je me bezoeken op Pinterest. Je kunt me vinden onder : cherisfoodblog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten