Over mij

Mijn foto
GOOD FOOD IS A PASSPORT TO EVERY HEART!

Translate

dinsdag 22 januari 2013

Ham-Kaas-Prei Rollen


 HAM-KAAS-PREI ROLLEN


Hmmm, lekker jezelf verwennen. Door de weeks mis ik mijn ontbijt smurfje. Want in het weekend maakt mijn liefje altijd mijn ontbijt. En door de weeks, nou ja... dan moet ik het zelf doen. En meestal heb ik daar niet zo'n zin in zo voor m'n uppie. Maar vandaag niet. Ik ben er een beetje laat mee begonnen, maar toch.... Ik heb lekker gesmikkeld


Ingrediënten:
Muffinplaat 6 stuks
- vloeibaar boter
- 1 blik grote danerol of 1 rol van Fanny
- 75 gr gesneden prei
- 4 plakjes ham
- Geraspte belegen kaas en cheddar
- 2 tl mosterdpoeder
- 1 tl kippoeder
- 1 ei

Bereiding:
Verwarm oven op 180C
Vet muffinplaat in met wat vloeibaar boter

Rol het deeg uit op de aanrecht. 


Strooi er prei op. Daarna, ham, kaas, mosterdpoeder en kippoeder.

 



Klop het ei los. Rol het deeg op en smeer het in met het los geklopt ei. Verdeel de rol in 6 stukken en leg dit in de muffinplaat. 




Bestrijk alle rolletjes nogmaals met ei. Bak het af op ongeveer 180C in ca 19 minuten.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten