Over mij

Mijn foto
GOOD FOOD IS A PASSPORT TO EVERY HEART!

Translate

dinsdag 5 maart 2013

Romige kip spinazie lasagne

Is het niet heerlijk als je probeersels goed uit pakken. Vorige week lasagne gemaakt. En ik had dus VEEL te veel verse lasagnebladen gekocht. En ik had nog kaas over uit Spanje. Die aten ze daar zo uit het vuistje. Maar daar sprongen de tranen van in m'n ogen. Pfoeh, sterk kaasje is dat.

Anyhoe om een kort verhaal lang te maken, ik had deze week dus weer lasagne op het menu gepland. Wat heb ik ervan gebakken? Gewoon een bechamelsaus maken, tomaat in dunne schijfjes, spinazie in de magnetron zodat hij een beetje slinkt maar niet te veel (1 minuutje), gerookte kip in dunne plakjes, verse lasagnebladen en kaas. En tja, dan gewoon stapelen en uitsmeren hè, issie siempel. Het heeft ons heerlijk gesmaakt.

Kook alleen niet even groot zoals je bij normale lasagne doet, want hij is wel een stuk machtiger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten